martes, 21 de abril de 2009

Aste Santuko oporrak!





Ni haurten ez naiz oporretara joan zeren eta beste bidai bat egingo dut SAn Prudentzion eta beste bat Ekainaren hasieran.
Lagunekin ibili naiz kalean gora kalean bera, Oionen eta Iekoran. Baita ere nire aitaren herrira joan naiz, Arnedo. Bertan aste santuko prozezioak eta bar ikusi dutut eta gainera nire amona eta BArtzelonako familia ikusi dut.50 Aste santua hasi berria zegoenean joan ginen Arnedo herrira. Bertan bi egun igaro nituen. Nire lengusinekin egon nintzen eta Arnedotik atera ginen bueltak ematera eta aperitiboa artzera.

Beste egun batean, Oionera joan nintzen lagunekin egotera eta gainera Vianakoak etorri ziren eta oso ondo pasa nuen beraiekin.

Aste Santuko azkenengo 3 egunetan, Iekoran dagoen Bihurko izeneko talde batekin joan nintzen ni eta nire Iekorako laguna exkursio batzuk egitera.
Lehenengo egunean, goizeko bederatzietan Iekoratik atera ginen eta bideetatik Meanora joan ginen. Bertan hamaiketakoa jan genuen eta denbora askea euki genuen. Segidan, Meano herria ikusi genuen eta El Castillora (Leon Dormido) joan ginen bide oso aldapatzu batetik.La Aldeara iritsi gineneak, argazki batzuk egin ganituen eta nola ez geunden gehiegi nakatuta, puntaraino joan ginen. Hor geundela, ezagutza jokuak egin genituen. Gero berriro Meanora bueltatu ginen eta bertan jan genuen. Jan eta gero, monitoreak denbora askea utzi zitzaigun eta bertan ur botilak kendu ziguten.
Arratzaldean, joku bat egin genuen herri osotik. Jokua zen, ura berreskuratu behar genuela, horretarako, monitore monitore joan behar ginen galdetzen eta eskatzen. Adibidez, ura eskuratzeko hidrogenoa eta oxigenoa behar genuen, beraz best monitore baten gana joan behar ginn oxoigenoa edo hidrogenoa eskatzera eta adididez oxigenoa eskuratzeko landare santua behar zenuaen eta landaere santua lortzeko bete gauza bat... Horri gehitu behar zaio moitore bakoitza herriaren punta batea zegoela eta gainera herria oso-oso-oso aldapatzua dela.
Bukatzean, pixkanaka, pixkanaka Iekorara bueltatu ginen oso nekatuta.

Hurrengo egunean, 10:00-etan edifizio multiusoan eta partxis berezi batera jokatu genuen. Gero frontoian bazkaldu genuen eta gero denbora askea euki genuen. Segudan paper birziklatua egin zuten zeren eta birziklajearen inguruan zeuden prestatuta egun hartako ariketak. Ni ez nintzen egon zeren eta Iñakiren urtebetetzea izan zen.


Azken egunean, Iekorako ermitara joan ginen eta bertan joku pila egin genuen: Soka-tira, lokotsak, herradurak, soka saltoa...bertan jan genuen eta gera txorien etxolak jartzera joan ginen baltsatik gertu. Etxera iritsi nintzenean, etxekolanak bukatu nituen eta lo egitera joan nintzen.

Zembait dembora tuentin egon naiz eta mesenggerrean.

Hauek izzan dira nire aste santuko oporrak 09. Espero dut ez aspertzea gehiegi! Ezkerrak heman nahi dizut nire petardada aguantatzeagatik!!! Agur!!!!



de la Villa, Arantza



No hay comentarios: